poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Grimm 2


Jestem w trakcie oglądania 2 sezonu i już mogę powiedzieć, że jest lepszy od pierwszego. Przynajmniej w moim odczuciu. Ciekawsze historie, szybsza akcja. Wprawdzie jest więcej drastycznych scen i zużyto więcej sztucznej krwi, ale dzięki temu serial jest bardziej realistyczny - bo skoro morderstwa dokonuje coś, co nie do końca jest człowiekiem, to powinno to właśnie tak wyglądać.
No i pojawiła się czołówka z prawdziwego zdarzenia - taka, która wprowadza i przygotowuje na nowy odcinek. Jeśli twórcy wszystkich seriali tak mocno przykładaliby się do kolejnych sezonów swoich produkcji, to niektóre seriale mogłyby trwać w nieskończoność :)  

3 komentarze:

  1. Nie oglądam tego serialu. Mam swoje ulubione i ich się trzymam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam nie lubię takich seriali ;p

    Zapraszam do siebie na konkurs:
    http://crazyworld1000.blogspot.com/2013/04/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ja oglądałam kilka pierwszych odcinków i dałam sobie spokój jak dla mnie zbyt bajkowo było

    OdpowiedzUsuń